Σήμερα, ημέρα Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026, είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε τους μαθητές και τις μαθήτριες μαζί με εκπαιδευτικούς των Α’ και Β’ τάξεων του 4ου Δημοτικού Σχολείου του Άργους Ορεστικού στη Δημόσια Κεντρική Ιστορική Βιβλιοθήκη Σιάτιστας “Μανούσεια”. Οι μαθητές γνώρισαν από κοντά τη Βιβλιοθήκη καθώς και συμμετείχαν σε δημιουργικές δραστηριότητες.
Συνοδοί Εκπαιδευτικοί: Αναστασοπούλου Στεργιανή
Εζεργιαννίδης Γεώργιος
Θεοδωράκη Μαρία
Στανόα Ευαγγελία
Τάσιου Αφροδίτη
