Την Πέμπτη 14 Μαΐου 2026 στη Δημόσια Βιβλιοθήκη Σιάτιστας υλοποιήθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Μια μέρα σε ένα αρχοντικό της Σιάτιστας». Το πρόγραμμα παρακολούθησαν 14 μαθητές και μαθήτριες του 1ου Νηπιαγωγείου Σιάτιστας. Μέσα από βιωματικές και μουσικοκινητικές δραστηριότητες οι μαθητές και μαθήτριες γνώρισαν τη ζωή των παιδιών εκείνης της εποχής.
Συνοδοί εκπαιδευτικοί: κ. Πορπόρη Άννα (Προϊσταμένη Νηπιαγωγείου )
κ. Αραβανίτη Τραγιαννή – Παρασκευή
κ. Τεντοκάλη Ευγενία
