Σήμερα Πέμπτη 21 Μάϊου 2026 πραγματοποιήθηκε στη Δημόσια Βιβλιοθήκη Σιάτιστας εκπαιδευτική δράση με θέμα: «Από τη Σιάτιστα στη Βιέννη». Στη δράση συμμετείχαν οι μαθητές της Α΄ τάξης Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας “Κωνσταντίνος και Ελένη Παπανικολάου”.
Συνοδοί Εκπαιδευτικοί: κ. Κατρανά Δήμητρα
κ. Κωνσταντέλη Μαγδαληνη
